Meram Belediyesi'nde kötü koku mesaisi
Yaz aylarının gelmesiyle kötü kokuları, bakteri oluşumunu ve sinek ile haşere üremesini engellemek için Meram'da dezenfeksiyon çalışmaları başladı.
KONTEYNERLER DETAYLI ŞEKİLDE TEMİZLENİYOR
Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, bu kapsamda özel yıkama araçlarıyla konteynerlerin hem iç hem de dış yüzeylerini detaylı şekilde temizliyor. Basınçlı su ve çevre dostu dezenfektanlarla gerçekleştirilen uygulamalarda konteynerler köpükle yıkanıyor, ardından kötü koku oluşumunu engelleyen özel solüsyonlarla hijyenik hale getiriliyor. Böylece hem çevre temizliği sağlanıyor hem de vatandaşların günlük yaşam konforu artırılıyor.