Meram Belediyesi'nde kötü koku mesaisi
Yaz aylarının gelmesiyle kötü kokuları, bakteri oluşumunu ve sinek ile haşere üremesini engellemek için Meram'da dezenfeksiyon çalışmaları başladı.
YAZ BOYUNCA ARALIKSIZ DEVAM EDECEK
Meram Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, yaz aylarında konteyner temizliklerinin daha da önem kazandığına dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi; “Yükselen hava sıcaklıklarıyla birlikte konteynerlerde kötü koku, bakteri, sinek ve larva oluşumu riski artmaktadır. Ekiplerimiz bu olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla ilçemiz genelindeki yer altı ve yer üstü tüm konteynerlerde düzenli temizlik ve dezenfekte çalışmaları yürütmektedir. Vatandaşlarımızın daha temiz, sağlıklı ve huzurlu bir çevrede yaşamalarını sağlamak adına çalışmalarımız yaz boyunca aynı titizlik ve hassasiyetle sürdürülecektir.”