Televizyon izlerken dünyası karardı, oksijenle tekrar aydınlandı
İstanbul'da evinde televizyon izlerken bir anda görme yetisini kaybeden Gülşen Şenol, uygulanan hiperbarik oksijen tedavisiyle %90 iyileşme sağladı. Damar tıkanıklığına bağlı gelişen pıhtı, ameliyatsız yöntemle ve yüksek basınçlı oksijenle çözüldü.
'ACİLEN OKSİJEN TEDAVİSİNE GİRMEM GEREKİYORMUŞ'
Şenol, "O arada çocuklar gelip beni acile götürdüler. Kaç saat olduğunu sordular. Sarıyer Hamidiye Hastanesi'ne götürüldüm. Onlar MR çektiler. Doktorlar 'Gözüne pıhtı atmış' dediler. Beni acil olarak Seyrantepe'ye sevk ettiler. Orada göz doktorları baktığında acilen benim hiperbarik oksijen tedavisine girmem gerekiyormuş. 24 saat içinde hiperbarik oksijen tedavisi görmezsem gözümün geri gelmeyeceği söyledi. Ben tedaviyi aldığım gecenin sabahında görmeye başladım. Gözüm yarı yarıya açıldı, bulanıklık gitti. Bu tedaviyle birlikte gözümde yüzde 100 fayda gördüm. Çok üzülmüştüm, gözüm çok rahatladı. Her geçen gün daha da rahatlıyorum" dedi.