• Haberler
  • Güncel
  • TMO'da ilk hububat ödemeleri hesaplara yatmaya başladı

TMO'da ilk hububat ödemeleri hesaplara yatmaya başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin üreticilerin hesaplarına aktarıldığını açıkladı.

TMO'da ilk hububat ödemeleri hesaplara yatmaya başladı
DHA
DHA
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başladığını duyurdu.

Bakan İbrahim Yumaklı, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

TMO'da ilk hububat ödemeleri hesaplara yatmaya başladı

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!