Konya'nın sporcuları Wushu'da rakip tanımadı
Meram Belediyespor sporcuları, 2026 Wushu Kung Fu Okul Sporları Türkiye Şampiyonası'nda aldıkları derecelerle adeta şov yaptı. Türkiye'nin dört bir yanından başarılı sporcuların yer aldığı organizasyonda Meramlı Wushucular, hem Sanda hem de Taolu branşlarında kazandıkları madalyalarla şampiyonada üstünlüğünü gösterdi.
TAOLU BRANŞINDA ÇİFTE ŞAMPİYONLUK RÜZGARI
Taolu branşında mücadele eden Meram Belediyespor sporcuları da şampiyonaya damga vuran performanslar sergiledi. Sporcular, farklı kategorilerde elde ettikleri derecelerle Meram’ın wushudaki gücünü bir kez daha ortaya koydu. Berra Nur Eser, Mehmet Mert Sezen ve Tuğra Han Çelik ikişer kez Türkiye şampiyonu olurken, Hasan Hüseyin Genç ise üç ayrı kategoride zirveye çıkarak büyük başarı elde etti. Elif Akyüz bir Türkiye şampiyonluğu ve bir Türkiye üçüncülüğü kazanırken, Elif Neva Arslan da organizasyonu bir Türkiye ikinciliği ve bir Türkiye üçüncülüğü ile tamamladı.