Konya'nın sporcuları Wushu'da rakip tanımadı
Meram Belediyespor sporcuları, 2026 Wushu Kung Fu Okul Sporları Türkiye Şampiyonası'nda aldıkları derecelerle adeta şov yaptı. Türkiye'nin dört bir yanından başarılı sporcuların yer aldığı organizasyonda Meramlı Wushucular, hem Sanda hem de Taolu branşlarında kazandıkları madalyalarla şampiyonada üstünlüğünü gösterdi.
BAŞKAN KAVUŞTAN TÜM SPORCULARA VE ANTRENÖRLERE TEBRİK MESAJI
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş da şampiyon sporcular başta olmak üzere tüm takımı ve teknik ekibi tebrik etti. Elde edilen başarıların Meram adına büyük gurur kaynağı olduğunu belirtti. Başkan Kavuş, “Gençlerimizin sporun farklı branşlarında böylesine önemli başarılar elde etmesi bizleri son derece mutlu ediyor. Wushu branşında alınan bu dereceler, Meram’da spora ve gençliğe yaptığımız yatırımların ne kadar doğru olduğunu bir kez daha göstermiştir. Sporcularımız azimleriyle, mücadeleleriyle ve örnek duruşlarıyla hepimize gurur yaşattılar. Onları yetiştiren kıymetli ailelerini, antrenörlerimizi ve kulüp yöneticilerimizi gönülden kutluyorum.” ifadelerini kullandı.